Varga Ákos és Csizmadia Attila bejegyzése



 Varga Ákos gépgyártástechnológiai technikus:



Varga Ákos vagyok, 20 éves gépgyártás technológiai technikus tanuló. Azért jelentkeztem a programra, hogy világot láthassak és tesztelhessem tudásomat idegen környezetben. Egy Jerez melletti kis cégnél kaptam munkát, ahol a szakmám egy új arculatát ismerhettem meg. Hidraulikus berendezések karbantartását végezhettem és olyan berendezéseket és eszközöket láthattam, amire eddig nem volt lehetőségem. Nagyszerű emberekkel/munkatársakkal ismerkedtem meg. A szakmai sikerek mellett rengeteg élményben volt részem. Nagyszerű emberekkel ismerkedtem meg, láthattam az Atlanti-óceánt, bejárhattam a bikaviadalok csataterét, helyi különlegességeket kóstolhattam meg. Sok-sok élménnyel gazdagodtam. Eddigi legjobb döntésem volt belevágni ebbe a projektbe. Köszönöm ezt a felejthetetlen élményt.

Csizmadia Attila asztalos:



Október 6-án megérkeztünk Jerezbe. Az első éjszakát egy ifjúsági szálláson töltöttük. Kipihentük a hosszú utazást. Másnap taxival mentünk a végleges szállásunkra. Mindenki elfoglalta, illetve berendezte a saját szobáját. A munkahelyem egy kis vállalkozásnál van. A Mentorok szimpatikusak, segítőkészek. A munkánkat segítik. Az első héten egy szekrény restaurálásával foglalkoztunk. Az időjárás kicsit hűvösebb a vártnál, de azért sikerült eljutni egyszer az óceán partra. Örülök, hogy részt vehettem ebben a programban.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések