Bagi Zsolt és Orsós Márton bejegyzése



 Bagi Zsolt asztalos: 


Október elején érkeztünk 17 diáktársammal Jerez de la Fronteraba, hogy megkezdjük 4 hetes szakmai gyakorlatunkat. Az első héten az állásinterjúk után el is kezdtünk dolgozni. Én a Carpinteria Beato cégnél dolgoztam, ahol ajtókat, bútorokat készítettünk és rekonstruáltunk. A hétvégéket kirándulással töltöttük, voltunk például Cadizban és Sevillában, láttunk torreádor stadiont és fürödtünk az Atlanti-óceánban. Nekem legjobban a Sevillai tropikárium tetszett. Na és persze az Óceán, az egyszerűen csodás. Az itteni emberek sokkal rendesebbek, segítőkészek és a munkához való hozzáállásuk is teljesen más, mint otthon. A két Tanárnő mindent megtett, hogy a kedvünkben járjon, nagyszerű ebédekkel vártak minket haza, amit külön köszönök. Végezetül meg szeretném köszönni, hogy eljuthattam egy ilyen csodás országba, mint Spanyolország. Nagyon sok újat tanultam és láttam! Nagyszerűen éreztem magam. Köszönöm!

 Orsós Márton villanyszerelő:


Én villanyszerelőként dolgozom itt kint Spanyolországban, az Electricidad Mateos cégnél. Ez egy kisebb vállalkozás, bevállal minden munkát. Nekem tetszik ez a cég, kedvesek az emberek, ha valamit nem értek segítenek. Hamar beilleszkedtem a munkakörbe, és szeretek a munkatársaimmal dolgozni. A szállás is nagyon jó, mindenkivel jóba vagyok, és mindenki jó fej. Összetartó csapat, ha valakinek valami gondja volt, mindig meg tudtuk beszélni és meg tudtuk oldani. Az idő itt jobb volt az első három hétben, de az utolsó héten sokat esett az eső.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések