Czövek Tamás és Kolev Krisztián bejegyzése



 Czövek Tamás autószerelő:


Október 6.-án érkeztünk Jerez de La Frontera városába. Az első napon elfoglaltuk szállásunkat, majd ezt követően elkezdődtek az állásinterjúk. A Guadelete Motornál dolgoztam, ami Hyundai márkaszerviz. A műhelyben jó a hangulat, mindenki segítőkész volt. Rengeteg típusspecifikus dolgot tanultam a Hyundairól és annak javításáról. Szabadidőnkben sok szép helyen jártunk, izgalmas programokon vettünk részt. A programok alatt mindenkinek volt alkalma megismerkedni diáktársainkkal. Személy szerint, sok új barátságra tettem szert. A szomorkás idő ellenére nagyon jól éreztük magunkat, mivel Jerezben a történelmi épületeken és a szűk utcákon kívül kiváló szórakozási lehetőségek vannak. A program életre szóló élményt jelent mindenkinek, köszönjük hogy itt lehettünk!

Kolev Krisztián gépi forgácsoló:



Első nap az állásinterjú után kezdem a munkát. Munkahelyen normálisak voltak a munkatársak és a főnököm is. Hétvégente elmentünk programokra. Voltunk Cádizban, és ott fürödtünk az Atlanti-óceánban. Elmentünk Sevillába. Voltunk a torreádor arénában. Elmentünk tropikáriumba, sok újfajta vízi élőlényt láttunk. A hétvégi programok jók voltak csapatépítő programnak is. Mindenki jobban meg tudta ismerni a másikat. Sok új itteni ételt kóstolhatunk meg pl: churros, cápa. Nagyon jól tettem, hogy jelentkeztem a programba, mert meg sose repültem, munka miatt is megtanulhattam új dolgokat a szakmámon belül. Köszönöm ezt a lehetőséget, hogy kijöhettem négy hétre Spanyolországba.
 



 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések