Hazautazás

A hazaérkezés sajnos nem történt olyan egyszerűen, és simán, ahogy szerettük volna. Vasárnap reggel felkeltünk, befejeztük a csomagolást, szendvicskészítést, megsütöttük az összes pizzát, mindenhol összesöpörtünk, rendet raktunk, és mikor mindennel készen voltunk, lementünk a taxikat várni. A Jerez-i repülőtéren leadtuk a nagy bőröndöket, átmentünk az ellenőrzésen, már a beszálló kapunál ültünk, amikor kiderült, hogy törölték a járatot. Visszakaptuk a nagy bőröndöket, külön busszal Sevillába mentünk, ahonnan Barcelonába repültünk. Mivel a Barcelona-Budapest járat már elment, ezért Barcelonában az Ibis hotelben szálltunk meg, ahol reggelit és vacsorát is kaptunk.
Másnap reggel 9 diák és Valasek tanárnő elindult a reptérre, hogy hazautazzanak. Sajnos csak 6 diáknak sikerült, hárman visszajöttek a szállodába még egy éjszakára. Az egész napos ügyintézés után sikerült elintézni, hogy 11 diák önállóan hazautazzon, őket transzfer hozta haza Szekszárdra, egy tanár és egy diák pedig egy későbbi repülővel jött haza. Nagyon örülünk, hogy mindenki épségben megérkezett. Most már csak a csomagokra várunk, amik a mai napon valószínűleg megjönnek.