Kern Péter és Rohonczi János bejegyzése



Autószerelő diákként a Solera Motornál voltam gyakorlaton négy hétig. Sok barátra tettem szert a cégen belül, emellett sok dolgot tanultam meg az Audiról és annak szereléséről. Az utazás nagyon jó volt, sose ültem még repülőn, nagyon izgalmas volt számomra. Az együttélés a többi diáktárssal is szuperül működött, a két tanárnő nagyon segítőkész volt, és türelmes, az itt töltött időt ők segítették, hogy jobb legyen. Az időjárás az első héten kedvezett, utána már kicsit szomorkás volt, de tűrhető. Sok szép helyen jártunk, és sok új dolgot tanultam, főleg a spanyol kultúráról és történelméről. Nagyon jók voltak a szabadidős programok, így kicsit mindenki tudott barátkozni, én személy szerint sok új barátot szereztem. Nagyon jó volt együtt elmenni boltba, és közösen hazahozni azt a sok mindent, amit utána boldogan megettünk, ittunk. Jerez de la Frontera a város, ahol laktunk egy nagyon szép hely, sok kis utca, nagy nyüzsgés, sok fiatal és sok szórakozási lehetőség.
Kern Péter



Rohonczi János - asztalos

Az első éjszakát szállodában töltöttük. Nagyon élveztem a repülőutat is, mert ezelőtt soha nem ültem még repülőn. Nagy élmény volt. A szállásra megérkezve nagy megkönnyebbülés fogadott, hiszen nem kellett már cipelni a nehéz bőröndöket. A programok nagyon izgalmasak és élményben gazdagok voltak. A gyakorlati helyen nagy meglepetés fogadott. Nem volt hajtás, tekintettel vannak másokra és nagyon nagy örömmel ált neki mindenki a munkának. Rendesen elmagyarázták mi lesz a dolgunk. A hétvégék szabadok voltak, nagyon jó élményeket, új ismerősöket szereztem. Nagyon jó volt a program és nagyon köszönöm a lehetőséget.
 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések