Kusnyarik Dávid és Mónus Ábel bejegyzése



 Kusnyarik Dávid asztalos:


2018.10.06-án érkeztünk Spanyolországba, pontosabban Jerez de la Fronterába. Tizennyolc diák és két tanár. A repülés után elfoglaltunk egy ideiglenes szállást, ami egy ifjúsági szálloda volt. Másnap 12:00kor elhagytuk ezt a szállodát és átköltöztünk a végleges szállásra. Első hét keddi napján elmentünk Sofiával az állásinterjúra. Vidáman fogadtak a munkatársak, és hamar befogadtak maguk közé, és készségesen segítettek a nyelvi problémák leküzdésében. A második hét végén eljutottunk a gokart-pályára, és ott remek élményeket szereztünk. A következő hétvégén elutaztunk Sevillába, ahol megnéztük a katedrálist, torreádor stadiont és a tropikáriumot. Az utolsó hetek felé nagyon hiányoznak az otthoniak. Hálás vagyok a lehetőségért, a tanároknak a finomnál finomabb ebédekért, amik mindig munka után az asztalon vártak minket. Alig várom már, hogy otthon beszámoljak az itt szerzett tapasztalatokról és élményekről.

Mónus Ábel gépgyártástechnológiai technikus:



Mónus Ábel vagyok, 20 éves, horoszkópom rák. Indultam az Erasmus+ programon, amellyel Spanyolországba utaztunk 4 hétre 17 bajtársammal és 2 csodás tanárnővel. Eleinte nehezen, de ismerkedtünk. Első héten megtörtént a munka kezdete, nekem a TecniJerez-nél. Munka, csináltam, tanultam új dolgokat. Hétvégén Cádizba mentünk, ahol a régi vár maradványain csodálhattuk az óceánt, amiben utána meg is mártóztunk! Következő hét. Munka, eltelt. Híztunk 5 kilót, köszönhetően tanáraink tudásának! Hétvégén Jerezben néztünk körbe, vár, piac, churros, gokart. Harmadik hétvégén Sevillába is eljutottunk végre, ahol a hatalmas katedrálist néztük meg először, majd a torreádor stadiont és az Akváriumot. Utolsó héten mindenki, aki még nem tette, megvette az ajándékokat a szeretteinek, értékeltük egymást és már készülődtünk a hazautazásra. Ezt az élményt már senki nem veheti el tőlem. Köszönöm!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések