Szabó zoltán és Orsós Gábor bejegyzése

Szabó Zoltán villanyszerelő:




Október hatodikán érkeztünk átszállással repülővel. Az első éjszakát egy ifjúsági szálláson töltöttük. Másnap beköltöztünk a végleges szállásunkra, ahol mindennapjainkat tengettük. Bevásároltunk, berendezkedtünk és kipihentük a hosszú utazást. Hétfőn állásinterjúra mentünk. A mentorok elsőre már szimpatikusnak tűntek, interjú után kezdődött a munka. Hasonló munkákat végeztünk, mint otthon a mentorok kitűnő munkát végeztek, és az egyéb munkások is készséggel segítettek a nyelvi akadályok leküzdésében. Az időjárás nem a vártak szerint alakult hidegebb volt, mint amit vártunk, de azért egyszer sikerült eljutnunk Cadizba, a tengerpartra fürdeni. Lehetőségünk nyílt megkóstolni helyi ételeket (paella, Churros, Mangó, Papaya). Az itt töltött idő alatt sokat fejlődött az angol nyelvtudásom és alap szinten meg tudom magam értetni spanyolul. Rengeteg élményt szereztem és megtanultam együtt élni húsz emberrel.

Orsós Gábor villanyszerelő:



Október 6-án jöttünk, és November 4-én mentünk haza. A hétköznapjaim úgy néztek ki, hogy 8:30-ra jöttek értem a megbeszélt helyre, és 16:00-ig voltam. A munkahelyen mindig változó feladatot kellett csinálni, mert nem egy helyen dolgoztunk, hanem mindenfele kellett menjünk. A hétköznapok is jó hangulattal teltek, de nem annyira, mint a hétvégék. Nagyon tetszettek azok helyek, amelyeket a hétvége során megnéztünk. Nem volt furcsa 19 emberrel együtt tartózkodni, mivel koleszos vagyok, és megszoktam. A város nagyon tetszik, és az emberek sokkal barátságosabbak.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések