Szőts Lóránt és Károly László bejegyzése



Szőts Lóránt vagyok, gépgyártástechnológiai technikus. Volt szerencsém kijutni Spanyolországba egy hónapra szakmai gyakorlatra. Nagyon hálás vagyok azért, hogy megtapasztalhattam a külföldi munkakörülményeket és technológiákat. A gyakorlati helyemen a lemezmegmukálást végeztem, amit eddig nem láttam élőben. Sok tapasztalatot szereztem ezen a téren. Hétvégente a környékbeli nevezetességeket nézhettük meg, köztük Sevillat, Cádizt valamint Jerezt. A spanyol gasztronómiát is megkóstolhattuk, főként a tengeri dolgokat. A helyi emberek nagyszerűek, és rendkívül kedvesek. Egy felejthetetlen élmény volt ez a négy hét, amit nem bánok, hogy az otthonomtól távol töltöttem. Annyit fűznék még hozzá, hogy csak ajánlani tudom mindenkinek, aki szeretne egy más kultúrát megismerni. Köszönöm, hogy részt vehettem a programon.

Károly László gépi forgácsoló:



Egy kisebb cégnél dolgoztam, de úgymond minden munkára meg volt a megfelelő technikai módszer. Néha nem értettük egymást, ezért fordítót használtunk. A szálláson egy nagyon jó csapat alakult ki. Nagyon jó, és élményteli egy hónap volt. A hétvégi programok nagyon tetszettek.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések